donderdag 18 september 2008

Recensies

Hallo Bettie,

Met veel plezier heb ik (met horten en stoten), de vliegende theedoek gelezen. Vooral het eerste verhaal sprak mij erg aan. Mijn ultieme droom is nl.: hier op m'n balkon(5-hoog)gaan staan , m'n vleugels uitslaan en zo naar de overkant te zweven, dus misschien moet ik het ook eens met een theedoek proberen. Ik vind de illustraties heel erg leuk, moet je toch ook talent voor hebben. Hoe gaat het trouwens met de verkoop?? Wordt het ook in Zweden uitgebracht?

8 oktober 2008, Marjan van der Meij

Genoten !!! Humor, zeer makkelijk leesbaar , crea en ook soms vertederend.
dank voor het schrijven en uitbrengen ik heb mij kostelijk vermaakt.
groetjes anneke en tot schilders.

6 september 2008, Anna van der Kamp

Hoi Bettie,

Wat schrijf je toch leuk; net je pontjes verhaal gelezen en hardop zitten lachen bij het melkflessen experiment. Het boekje is ook gearriveerd en voor zover ik niet slaap (nog steeds onduidelijk ziek en morgen naar dokter) lees ik af en toe een verhaaltje. Ik vind die van jou toch wel erg aardig en geestig hier en daar. Inderdaad ook heel leuk en fantasievol om aan de kleinkinderen voor te lezen. Ze zijn zeker níet kinderachtig. Tekeningen enig.Liefs,Hens

5 mei 2008, Hens Vlam

Toen de aankondiging van

"Met trots melden wij u dat eind maart de eerste exemplaren van De vliegende theedoek, de wonderlijke avonturen van huis-, tuin- en keukendingen, geschreven door Bettie van Veen, Loes Heuff en Nel Groenenberg van de drukpersen rollen."
hier half febr. binnenkwam waren we met vakantie in Z. Frankrijk en toen we eind van de maand terugkwamen was er een aaneenschakeling van redenen waarom ik jou niet meteen eens even kwam feliciteren met de uitgave van je eerste(?) boek. Bij deze dan alsnog zeer van harte. Ik weet als geen ander hoe je uit je dak kunt gaan bij het zien van zo'n tastbaar prachtig boekje. Ik ging tenminste bij de publikatie van mijn eertse bundel volledig uit mijn dak en ik ging stiekem in etalages van bladmuziekwinkels kijken of mijn bundel er ook lag....
Ik heb de vliegende theedoek ondertussen besteld en hoop het een dezer dagen te ontvangen. Het ziet er van buiten aantrekkelijk en vrolijk uit, van binnen moet ik dus nog ervaren.

21 april 2008, Hens Vlam

Het is alweer een paar weken geleden dat ik het boekje van De Vliegende Theedoek heb ontvangen. Ik vind het erg leuk, vooral ook de tekeningen!
Dus op naar het tweede boek, zou ik zeggen (met pontjesverhalen?)

30 maart 2008, Marijke van Steenis


De vliegende theedoek heb ik ontvangen en al veel in zitten lezen en glimlachen. Papa die met Pasen hier was heeft het helemaal uit. Hij vond het ook erg leuk.

25 maart 2008, Alice Rusch


....luitjes, de complimenten van Eline voor ons boek!! Ze vind het heel mooi
geworden! (met duidelijke tekst...)

17 maart 2008, Eline, mail Loes


Em belde mij net en die vond het boek zoooooo leuk geworden, en prachtige tekeningen zei ze, dus Bettie, ik denk dat ik ook niet ontevreden ben als mijn pakketje eraan komt! Ze vond het ook heel erg leuk met het dankwoord!!!

14 maart 2008, Em Koppe, mail Loes

Geen opmerkingen: